Yakir LasryPodpredsednik Odnosi s Strankami
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Rad imam navdušene potrošnike. Nekaj naših najboljših ambasadorjev so ljudje, ki so bili nemočni, dokler jim nismo tako močno pomagali, da so sedaj naši najbolj privrženi oboževalci. End of quote.
Yakir pri MyHeritageu vodi vse aktivnosti, povezane s strankami, kar vključuje tudi prodajo in podporo strankam.

Poleg velikih izkušenj na prodajnem področju, Yakir v MyHeritage prinaša občutek genialnosti, zavrača fraze kot "industrijski standard" in namesto njih raje poustvarja sisteme z namenom nudenja strankam čim boljše izkušnje.

Začel je kot prodajnik pri Memo Global, hitro napredoval do testiranj in raziskav novih trgov in metodologij in končno vodil ustanovitev klicnega centra za promoviranje novega proizvoda.

V letu 2010 se je Yakir pridružil MyHeritageu in samostojno izgradil klicni center družbe. Njegove visoke sposobnosti so ga privedle do vodje oddelka za pomoč strankam, kjer je bil zaslužen za močno izboljšanje zadovoljstva strank in razvoj procesov in sredstev za optimiziranje izkušenj strank. Zahvaljujoč Yakirjevim naporom, uživa MyHeritage izreden ugled med rastočo množico milijonov zadovoljnih uporabnikov.

Yakir ima diplomo iz BBA Poslovne administracije in LBB Prava poslovnih sistemov pri Interdisciplinarnem Centru Herzliya in ko ne dela, ga običajno lahko najdete pri nabiranju izkušenj na hokejskem ali boksarskem ringu, kot zvezdnika v nogometni ekipi MyHeritagea, ali pa pri BASE jumpingu skokih z obalnih previsov.