Baltimore, Maryland, Seznami potnikov, 1891-1943
1,154,030 zapisov
Sprememba kategorije ali zbirke
Ime
Letnica rojstva
Datum prihoda
Dodajte podrobnosti
Izvor
Ime ladje
Ključne besede
Spol
Natančno označite vse pogoje
Zbriši vsebino
Raziskujte v Baltimore, Maryland, Seznami potnikov, 1891-1943
Ime
Letnica rojstva
Datum prihoda
Dodajte podrobnosti
Izvor
Ime ladje
Ključne besede
Spol
Zbriši vsebino
CollectionDescriptionImage
Baltimore, Maryland, Seznami potnikov, 1891-1943
1.154.030 zapisov
Zbirka je sestavljena iz seznama potniških ladij, ki so prispele v Baltimore, Maryland, od leta 1891 do 1948. Razpoložljive informacije se razlikujejo zaradi bistvenih sprememb zakonodaje o priseljevanju v obdobju te zbirke. Najpogostejši razpoložljivi podatki vključujejo ime potnika, spol, starost, datum prihoda in ime ladje. Podrobnejši potniški seznami so zbrali dodatne informacije, vključno z zakonskim stanom, podatki o rojstvu (datum in lokacija), državljanstvom, zadnjim prebivališčem, domačim mestom, pristaniščem odhoda, pa tudi imeni in naslovi družinskih članov v Združenih državah Amerike in matični državi. Sestavljen je iz publikacije NARA T844.<br><br><p>Mesto Baltimor je bilo za New Yorkom drugo vodilno pristanišče za vstop evropskih priseljencev. Priljubljenost Baltimora je bila v veliki meri posledica dveh sorodnih dejavnikov: geografske lokacije Baltimora ter železniške proge Baltimore - Ohio (B&O).</p><br><p>Baltimore je bilo najbolj zahodno od vseh ameriških pristanišč, pred odprtjem morske poti sv, Lovrenca leta 1959. Priseljenci so lahko pripluli v Baltimore in nato zlahka nadaljevali v druge dele notranjosti Združenih držav. Ta pot se je izkazala za tako priljubljeno, da je le 15 % priseljencev, ki so prispeli v Baltimore ostalo stalno prebivalstvo mesta. Preostalih 85 % priseljencev je nadaljevalo pot na druge destinacije, kot sta Cincinnati ali Chicago.</p><br><p>Glavni razlog priseljevanja v Baltimor je bila železnica B&O. Leta 1868 je podjetje B&O Railroad sodeloval s severnonemško ladijsko linijo Lloyd, da bi zagotovil redne prevoze med Baltimorjem in nemškim pristaniščem Bremen. Ladje, polne blaga, ki ga je dostavil B&O, bi plule v Bremen, raztovorile svoj tovor in se nato vrnile v Baltimore s potniki.</p><br><p>Potniki so v Bremnu lahko kupili eno vozovnico, ki je vključevala čezatlantsko plovbo in vozovnico za železniško progo B&O. Po izkrcanju na terminalu B&O Immigration so se potniki z omenjeno vozovnico takoj vkrcali na vlak in nadaljevali pot v notranjost.</p><br><p>Od leta 1869 je več potniških podjetij subvencioniralo velik penzion blizu terminala v Locust Pointu za priseljence. Penzion je vodila gospa Augusta Koether, ki je bila plačana 0,75 &#36; na dan za vsakega priseljenca, ki ga je nastanila in pogostila. Naslov penziona, Cesta Beachdale 107, je mogoče najti kot naslov v ZDA na dokumentih o priseljevanju, več deset tisoč priseljencev.</p><br><p>Neposredna povezava z Bremnom je naredila Baltimore priljubljeno destinacijo za nemške priseljence. Do leta 1920 je vsak četrti prebivalec Baltimora tekoče govoril nemško. Šole so imele pouk v nemščini in angleščini. Nemška hiša priseljencev, odprta leta 1904, je novim priseljencem ponudila prehodna stanovanja. Delno ga je subvencionirala nemška vlada, v njem so bili predvsem nemški priseljenci, vendar je bil odprt za vse. Priseljenska hiša je gostila priseljence vse do začetka 1. svetovne vojne. Po prvi svetovni vojni so stroge kvote priseljencev znatno zmanjšale število priseljencev, ki so prispeli v ZDA. Vendar se je kulturni vpliv nemških priseljencev čutil še desetletja. Zadnji nemški tiskani časopis v Baltimoru je bil ukinjen šele leta 1976.</p>
Sorodne kategorije zapisov: